פתרון מיתוג כולל לעסק שלך

עיצוב ותכנון מוצר מא'-ת'

חברתנו יודעת לתת פתרון לכלל צרכי האריזה לעסק שלך, התאמת האריזה למידות המיוחדות של המוצרים הנמכרים בעסק שלך, שימוש בחומרי גלם שידעו לשדר ללקוח את הערכים המתאימים למוצר הנמכר בתוך האריזה, שימוש במגוון חומרי גלם ומוצרים נלווים תוך הקפדה על שימור הקו העיצובי, נראות המארזים ואיכות המארזים.

מה זה כולל?

חברתנו תתאים עבורך ועבור המוצר שלך את מכלול צרכי האריזה לו אתה נזקק, אנו נתכנן עבורך את המארז המתאים, נתאים את צבעי ועיצוב המוצר לדרישותיך וניישם על גבי האריזה את הגרפיקה, סימן ההיכר והלוגו שלך.

תהליך העבודה

נציגנו ייפגש עמך לפגישת ייעוץ והיכרות עם המוצרים שלך, נלמד ונכיר את אופי המוצרים, את ערכי המותג ונמצא עבורך את הפתרון האידאלי לצרכי האריזה שלך. לאחר מכן נתכנן עבורך מארז או ערכת מארזים שיתאימו לצרכיך ולמידות המוצר, תוך שימוש בחומרי הגלם המתאימים. צוות המעצבים שלנו יישמו על גבי המארז צביעה וגרפיקה שתתאים למוצר שלך, לאחר מכן נייצר עבורך מוצר אב-טיפוס לבחינה דקדקנית, וכאשר תהיו שבעי רצון ותאשרו שהמוצר עונה לדרישותיכם נחל בהליך הייצור של המארזים תוך הקפדה יתרה על איכות המארזים, ניראותם ועמידותם לאורך זמן.

התמחות באופטיקה, יקבים ותכשיטים

אנו מייצרים מארזים רבים למגוון רחב של ענפים במשק. אנו נותנים פתרונות מארז מלאים למגוון חנויות ורשתות בתחום האופטיקה, מחנויות בוטיק ועד לרשתות הגדולות במשק. אנו מייצרים פתרונות אריזה מלאים לחברות בתחום המשקאות והיקבים, אנו מיצרים מארזים לחנויות ויצרנים בתחום התכשיטים ולתחומים נוספים רבים.

דוגמאות להמחשה

מעוניינים? 

צרו עמנו קשר ונחזור אליכם על כל הפרטים…